S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

ZÁKAZNICKÝ SERVIS

Radi Vám pomôžeme e-mailom alebo telefonicky:

+421 908 074 146

TOVAR V AKCII

NAJPREDÁVANEJŠÍ


DOPRAVA A PLATBY
DODACIE PODMIENKY A METÓDY PLATBY

 

Dodacie podmienky

Všetky objednávky uzatvorené do 11.00 hod budú odoslané ešte v ten deň, preto prosíme o zváženie závažnosti objednávky, storno objednávky sa dá spraviť len do tohto času.

Dodacie lehoty sú 1-2 dni. Dodanie záleží od dostupnosti objednaného tovaru na sklade, 99% tovaru máme skladom. V ojedinelých prípadoch môže nastať výpadok nejakého produktu, ak takáto situácia nastane, budeme Vás bezodkladne kontaktovať. 

Pri tovare je vždy uvedený stav – či je skladom, prípadne informácia o tom kedy bude naskladnený, alebo o tom že ide o produkt na objednávku. Väčšina tovaru je bežne dostupná – skladom. Tento bežne dostupný tovar je pri doručení na dobierku ihneď vyexpedovaný, pri platbe prevodom na účet je tovar odoslaný okamžite po pripísaní platby na účet predávajúceho.

Objednaný tovar je doručovaný prostredníctvom Slovenskej pošty, kurierskou spoločnosťou GLS alebo Packetou, a to na adresu uvedenú v objednávke. Po vyexpedovaní tovaru dostane kupujúci informačný e-mail o odoslaní objednávky. Kuriérska spoločnosť a Packeta pred rozvozom zašle sms s emailom o doručovaní zásielky.

VIP poistenie zásielky - je predplatená služba spoplatnená 1 euro ktorá zahŕňa poistenie zásielky a prednostné vybavenie objednávky, teda jej odoslanie. Poistenie zahŕňa - v prípade poškodenia zásielky vybavíme celú reklamáciu za Vás. Ak je pri doručovaní zjavné že je balík nejakým spôsobom poškodený, pretlačený, poškodené lepiace pásky alebo štítok balíka tak je nutné spísať protokol poškodenia s kuriérom. Ak nie je na prvý pohľad zjavné poškodenie, Kupujúci sa zaväzuje bezodkladne najneskôr do 24 hodín dodať foto balenia, poškodenia balenia, štítku s adresou a číslom balíka a poškodenia tovaru na našu emailovú adresu vasenechty@gmail.com Predávajúci sa zaväzuje vybaviť celú reklamáciu s dopravcom za kupujúceho a odoslať nový tovar kupujúcemu pokiaľ kupujúci poskytol všetky potrebné údaje a foto zásielky pre potreby reklamácie. VIP poistenie zásielky sa rovnako vzťahuje aj na nefunkčnosť tovaru ktorá sa prejaví hneď po vybalení tovaru. V tomto prípade sa predávajúci zaväzuje vymeniť nefunkčný tovar na svoje náklady. Reklamovaný tovar musí byť riadne zabalený ako k Vám prišiel. Originálne krabice sa nesmú prepáskovať lepiacou páskou a musia byť obalené fóliou alebo vložené do ďalšj krabice tak aby nedošlo k poškodeniu a znehodnoteniu originálneho balenia. Zabalený tovar sa kupujúci zaväzuje odniesť na najbližšie výdajné miesto Packety pre odoslanie späť, predávajúci poskytne informáciu s kódom Packety pre vrátenie tovaru bezplatne. Vždy nás v prípade poškodenej zásielky vopred kontaktujte na 0918118951 a my Vám postup vysvetlíme.

Osobný odber je možný v Snine po vzájomnej dohode, buď telefonicky alebo mailom.

Spôsob dopravy – poplatky

-   Osobný odber – ZADARMO

-   Objednávky nad 40€ – ZADARMO Packetou

-   Objednávky nad 60€ - ZADARMO GLS kuriérom

-   Slovenskou poštou:

  • list 2. trieda do 2kg : 4 €
  • balík do 10kg          : 4,50 €

-   Kurierom GLS:

  • balík do 10kg         : 3 €
  • balík do 10kg VIP poistenie zásielky : 4
  • balík do 20kg         : 4 €

-   DOBIERKA – 1€

 

MzFlMDNmN